زنی که با اندام جدیدش رکوردی جهانی ثبت کرد!! + عکس
دانلود فیلم و اهنگ
***مطالب جالب***


دوستان
موضوع: <-PostCategory->

زنی که 200 کیلو وزن کم کرده است تا خودرا از مرگ نجات دهد به عنوان برترین زن سال 2011 در زمینه لاغری شناخته شد. کارول رایت 54 ساله زنی است که حدود 300 کیلو وزن داشته است و حتی قادر نبوده است که کارهای شخصی اش نظیر پوشیدن کفش و لباس شستن و حتی بالارفتن از پله را انجام دهد.
او تنها در طی دوسال موفق شد نزدیک 200 کیلوگرم وزن کم کند و 12 سایز از دور کمر خود را کاهش دهد. او میگوید روند چاقی اش زمانی شروع شد که به عنوان کارگر یک ساندویچی مشغول کار شد. او میگوید از وقتی یادم می آید همه مرا کارول چاق خطاب می کردند. به خاطر سایز بالای لباسم همه مرا مسخره میکردند.

http://www.seemorgh.com/uploads/5564a56d50.jpg

او اضافه میکند بارها تصمیم به کاهش وزنم گرفتم اما دوباره خوردن را شروع کردم. از سال 2007 ناگهان روند چاق شدنم سریع شد و کنترلش از دست من خارج گشت به طوریکه به خاطر درد زانوهایم زمین گیر شدمو وقتی به دکتر مراجعه کردم گفت اگر این روند ادامه یابد تا دو سال آینده مرگ در انتظارت خواهد بود.

http://www.seemorgh.com/uploads/8d8f5dd80d.jpg

او به قدری چاق بود که در طی یک سال تنها توانست 4 بار از خانه خارج شود اما به خاطر نجات از مرگ طی دوسال خود را چنان لاغر کرد که تعجب همگان را برانگیخت. او می گوید بعد از سالها تازه احساس میکنم انسان نرمالی هستم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : علی
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 520
بازدید کل : 28581
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

علی ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : alidl0@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات